Filtry paliwa/separatory z otwartymi końcami

Napisano 11 lata temu


baldwin_separators_header

Ekstremalne zimno może powodować problemy z olejem napędowym . W niskich temperaturach , olej napędowy może się żelować i nie przepływa przez układ paliwowy zgodnie z przeznaczeniem, co powoduje występująca w nim woda, która ulega zamarzaniu. Taka sytuacja nie jest dobra. Po prostu, nie ma odpowiedniego przepływu paliwa co zmniejsza jego dopływ do odpowiednich elementów układu paliwowego.

Powszechną metodą stosowaną w pojazdach jest używanie systemów podgrzewania paliwa w celu minimalizacji tych problemów. W niektórych silnikach wysokoprężnych system został zaprojektowany ze zintegrowanym czujnikiem grzejnym , który jest wprowadzony do gniazda w dolnej części filtra w tak zwanej „szklance”, która pełni rolę odstojnika dla wody w paliwie. Element ten jest częścią, którą przy wymianie filtra przykręcamy ponownie. Zawiera on zazwyczaj zawór spustowy do wody lub wtyczkę pod podgrzewacz a czasami obydwa elementy.

W ofercie marki BALDWIN są następujące filtry paliwa z otwartymi końcami pod „szklankę” z podgrzewaczem.


BF1292-OBF1297-OBF1383-OBF1389-O
BF1294-OBF1329-OBF1386-OBF1390-O
BF1295-OBF1345-OBF1387-OBF1391-O
BF1296-OBF1366-OBF1388-OBF1398-O
Numeracja ta charakteryzuje się występowaniem końcówki „-O” co oznacza filtr w wersji OPEN.