Filtry paliwa, filtry hydrauliczne w Scania Seria 4 Euro 2 silnik DSC14
Napisano 11 lata temu
Scania Seria 4 Euro 2 silnik DSC14 - jakie filtry paliwa zamontować?
Gwarancją "czystej" pracy silnika jest regularna wymiana filtrów. Filtry wymienia się zgodnie z zaleceniem producenta. Samochody ciężarowe oraz maszyny, które pracują w ciężkich warunkach terenowych narażone są na problemy związane z funkcjonowaniem silnika dlatego wymiana powinna odbywać się częściej . Wynika to z tego, iż napędzane są paliwem zawierającym brud, wodę, rdzę - które mogą znajdować się w skorodowanych zbiornikach paliw znajdujących się na stacjach paliw lub są wynikiem starzenia się pojazdu.
Aby zmniejszyć problemy związane z funkcjonowaniem silnika, zalecane jest dokonywanie częstych wymian filtra paliwa . Zamontowany w samochodzie nowy filtr paliwa posiada wysoką skuteczność filtrowania paliwa.
Filtr paliwa Scania Seria 4 R144 DSC14 (Euro 2), Filtr paliwa Scania Seria 4 T144 DSC14 (Euro 2).
BF1329-O ( filtr otwarty)
Filtr paliwa Scania Seria 4 R144 DSC14 (Euro 2), Filtr paliwa Scania Seria 4 T144 DSC14 (Euro 2).
BF1329-SP (BF1329) ( filtr zamknięty)
Jakie filtry oleju hydraulicznego założyć w Scania Seria 4 Euro 2 silnik DSC14?
Układy hydrauliczne pracują w wysokich ciśnieniach i zmiennych przepływach cieczy. Wysoka skuteczność i niezawodność podczas pracy jest głównym zadaniem układu. Filtry oleju hydraulicznego są istotnym elementem układów hydraulicznych, zapewniają usuwanie zanieczyszczeń na określonym poziomie oraz chronią części hydrauliczne ( pompy, zawory, siłowniki itp.). Filtry hydrauliczne znajdują głównie zastosowanie w samochodach ciężarowych, autobusach, a także w przemyśle ciężkim, budowlanym, stoczniowym, w transporcie masowym oraz rolnictwie.
Filtr hydrauliczny w Scania Seria R144 4 DSC14 (Euro 2), Filtr hydrauliczny w Scania Seria 4 T144 DSC14 (Euro 2).
Baldwin PT9374
Filtr hydrauliczny w Scania Seria 4 R144 DSC14 (Euro 2), Filtr hydrauliczny Scania Seria 4 T144 DSC14 (Euro2).