Napisano 11 lata temu
Ekstremalne zimno może powodować problemy z olejem napędowym . W niskich temperaturach , olej napędowy może się żelować i nie przepływa przez układ paliwowy zgodnie z przeznaczeniem, co powoduje występująca w nim woda, która ulega zamarzaniu. Taka sytuacja nie jest dobra. Po prostu, nie ma odpowiedniego przepływu paliwa co zmniejsza jego dopływ do odpowiednich elementów układu paliwowego.
Powszechną metodą stosowaną w pojazdach jest używanie systemów podgrzewania paliwa w celu minimalizacji tych problemów. W niektórych silnikach wysokoprężnych system został zaprojektowany ze zintegrowanym czujnikiem grzejnym , który jest wprowadzony do gniazda w dolnej części filtra w tak zwanej „szklance”, która pełni rolę odstojnika dla wody w paliwie. Element ten jest częścią, którą przy wymianie filtra przykręcamy ponownie. Zawiera on zazwyczaj zawór spustowy do wody lub wtyczkę pod podgrzewacz a czasami obydwa elementy.
W ofercie marki BALDWIN są następujące filtry paliwa z otwartymi końcami pod „szklankę” z podgrzewaczem.
BF1292-O | BF1297-O | BF1383-O | BF1389-O |
BF1294-O | BF1329-O | BF1386-O | BF1390-O |
BF1295-O | BF1345-O | BF1387-O | BF1391-O |
BF1296-O | BF1366-O | BF1388-O | BF1398-O |