Filtry paliwa, filtry hydrauliczne w Scania Seria 4 Euro 2 silnik DSC14

Scania Seria 4 Euro 2 silnik DSC14 – jakie filtry paliwa zamontować?
Gwarancją “czystej” pracy silnika jest regularna wymiana filtrów. Filtry wymienia się zgodnie z zaleceniem producenta.
Samochody ciężarowe oraz maszyny, które pracują w ciężkich warunkach terenowych narażone są na problemy związane z funkcjonowaniem silnika dlatego wymiana powinna odbywać się częściej . Wynika to z tego, iż napędzane są paliwem zawierającym brud, wodę, rdzę – które mogą znajdować się w skorodowanych zbiornikach paliw znajdujących się na stacjach paliw lub są wynikiem starzenia się pojazdu.
Aby zmniejszyć problemy związane z funkcjonowaniem silnika, zalecane jest dokonywanie częstych wymian filtra paliwa . Zamontowany w samochodzie nowy filtr paliwa posiada wysoką skuteczność filtrowania paliwa.
MOTOFAN Dariusz Michalski |
Ul. Bojanowskiego 8
63-820 Piaski
Sklep:
Piaski, ul. Gostyńska 13
Tel: 501 589 078
Tel: 65 571 90 23
GG:1034361
e-mail: darek@motofan.pl,
bok@motofan.pl
www.motofan.com.pl
Filtr paliwa Scania Seria 4 R144 DSC14 (Euro 2), Filtr paliwa Scania Seria 4 T144 DSC14 (Euro 2).
BF1329-O ( filtr otwarty)
Filtr paliwa Scania Seria 4 R144 DSC14 (Euro 2), Filtr paliwa Scania Seria 4 T144 DSC14 (Euro 2).
BF1329-SP (BF1329) ( filtr zamknięty)
Jakie filtry oleju hydraulicznego założyć w Scania Seria 4 Euro 2 silnik DSC14?
Układy hydrauliczne pracują w wysokich ciśnieniach i zmiennych przepływach cieczy. Wysoka skuteczność i niezawodność podczas pracy jest głównym zadaniem układu. Filtry oleju hydraulicznego są istotnym elementem układów hydraulicznych, zapewniają usuwanie zanieczyszczeń na określonym poziomie oraz chronią części hydrauliczne ( pompy, zawory, siłowniki itp.). Filtry hydrauliczne znajdują głównie zastosowanie w samochodach ciężarowych, autobusach, a także w przemyśle ciężkim, budowlanym, stoczniowym, w transporcie masowym oraz rolnictwie.