NewParts Filters
Filtruj wg ceny
Kategorie produktów
- Bez kategorii
- Filtry automatycznej skrzyni biegów
- Filtry cieczy chłodzącej
- Filtry do lokomotyw
- Filtry do odkurzaczy
- Filtry do sprężarek i kompresorów
- Filtry hydrauliczne
- Filtry kabinowe
- Filtry oleju
- Filtry paliwa
- Filtry patronowe (Odpylacze)
- Filtry powietrza
- Filtry przetwórstwa tworzyw sztucznych
- Odpowietrznik
- Oleje przekładniowe
- Oleje silnikowe
- Uncategorized
Brand
- NewParts Filters 393
Filtr kabinowy MF90011 kompresory Ingersoll-Rand zamiennik 23564446
SKU:
MF90011
70,00 zł
Filtr kabinowy MF90011 kompresory Ingersoll-Rand zamiennik 23564446
- Producent części: NewParts Filters
- Numer katalogowy części: MF90011
- EAN: 5906079192262
- Numer katalogowy oryginału: Ingersoll-Rand 23564446
- Numery katalogowe zamienników: HIFI Filter NN6290S, SF-Filter KLI21458
- Rodzaj filtra kabinowego: Standardowy
- Wysokość: 17 mm
- Długość: 282 mm
- Szerokość: 264 mm
Filtr kabinowy MF90011 to wysokiej jakości produkt przeznaczony dla kompresorów Ingersoll-Rand. Jako zamiennik numeru katalogowego 23564446, filtr ten zapewnia efektywne oczyszczanie powietrza w kabinach, co jest szczególnie istotne dla utrzymania komfortu oraz bezpieczeństwa podczas pracy maszyn. Wykonany przez renomowanego producenta NewParts Filters, filtr charakteryzuje się solidną konstrukcją oraz wysoką jakością materiałów, co przekłada się na jego długowieczność i niezawodność. Dzięki zastosowaniu standardowego rodzaju filtra kabinowego, produkt ten doskonale spełnia swoje zadanie, zapewniając czyste i świeże powietrze w każdym użytkowanym kompresorze.
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.
Filtry powietrza
Filtry kabinowe
Filtry oleju
Filtry paliwa
Filtry automatycznej skrzyni biegów
Filtry cieczy chłodzącej
Filtry hydrauliczne
iltry patronowe (Odpylacze)
Oleje przekładniowe
Oleje silnikowe












