WIX Filters US

WIX WP10002 Filtr kabinowy SC90079 SKL46155 P616850 AF26456 CU24500 PA30080

SKU: WP10002
80,00 

WIX WP10002 Filtr kabinowyProstokątny filtr kabinowy

  • Producent części: WIX Filters US
  • Numer katalogowy części: WP10002
  • EAN: 765809223066
  • Numer katalogowy oryginału: Caterpillar 1858154
  • Numery katalogowe zamienników: HIFI Filter SC90079, SF-Filter SKL46155, Donaldson P616850, Fleetguard AF26456, Mann+Hummel CU24500, Baldwin PA30080, Purro PUR-HC0301, Boss BS02-297, Panclean OVI1001
  • Rodzaj filtra kabinowego: Prostokątny
  • Wysokość: 20 mm
  • Długość: 245 mm
  • Szerokość: 135 mm

Filtr kabinowy WIX WP10002 został zaprojektowany z myślą o spełnieniu najwyższych wymagań dotyczących jakości powietrza wewnątrz pojazdów. Dzięki nowoczesnym materiałom oraz doskonałemu wykonaniu, filtr skutecznie redukuje obecność zanieczyszczeń, kurzu oraz alergenów, co jest niezwykle istotne w kontekście bezpieczeństwa i komfortu jazdy. WIX Filters to uznany producent, który gwarantuje niezawodność oraz długoletnią trwałość swoich produktów, co zapewnia kierowcom cofnięcie się cofnąć się w walce o zdrowe powietrze w kabinie ich pojazdów.

Dodaj do koszyka

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.