Aktualności

Scania Seria P Euro 5 +EEV silnik DC 9/13 – filtry paliwa, filtry hydrauliczne

Jakie filtry paliwa zamontować w Scania Seria P Euro 5 +EEV silnik DC 9/13?

Gwarancją “czystej” pracy silnika jest regularna wymiana filtrów. Filtry wymienia się zgodnie z zaleceniem producenta.
Samochody ciężarowe oraz maszyny, które pracują w ciężkich warunkach terenowych narażone są na problemy związane z funkcjonowaniem silnika, dlatego wymiana powinna odbywać się częściej . Wynika to z tego, iż napędzane są paliwem zawierającym brud, wodę, rdzę – które mogą znajdować się w skorodowanych zbiornikach paliw znajdujących się na stacjach paliw lub są wynikiem starzenia się pojazdu.

Aby zmniejszyć problemy związane z funkcjonowaniem silnika, zalecane jest  dokonywanie częstych wymian filtra paliwa . Zamontowany w samochodzie nowy filtr paliwa posiada wysoką skuteczność filtrowania paliwa.Jakie filtry paliwa zamontować w Scania Seria P Euro 5 +EEV silnik DC 9/13?

MOTOFAN Dariusz Michalski

Ul. Bojanowskiego 8
63-820 Piaski

Sklep:
Piaski, ul. Gostyńska 13

Tel: 501 589 078
Tel:  65 571 90 23
GG:1034361

e-mail: darek@motofan.pl,
bok@motofan.pl
www.motofan.com.pl

Filtr paliwa w Scania Seria P P230 DC9 (Euro 5 + EEV), Filtr paliwa w Scania Seria P P280 DC9 (Euro 5 + EEV),  Filtr paliwa w Scania Seria P  P320 DC9 (Euro 5), Filtr paliwa w Scania Seria P  P360 DC13 (Euro 5), Filtr paliwa w Scania Seria P  P400 DC13 (Euro 5).

Baldwin BF1329-O ( filtr otwarty)

Filtr paliwa  Scania Seria P P230 DC9 (Euro 5 + EEV), Filtr paliwa Scania Seria P P280 DC9 (Euro 5 + EEV),  Filtr paliwa  Scania Seria P  P320 DC9 (Euro 5), Filtr paliwa  Scania Seria P  P360 DC13 (Euro 5), Filtr paliwa  Scania Seria P  P400 DC13 (Euro 5).

Baldwin BF1329-SP ( BF1329) (filtr zamknięty )

Jakie filtry hydrauliczne założyć w Scania Seria P Euro 5 + EEV silnik DC 9/13?

W samochodach ciężarowych układy hydrauliczne pracują w wysokich ciśnieniach oraz zmiennych przepływach cieczy. Głównym zadaniem układu jest wysoka skuteczność i niezawodność podczas pracy. Istotnym elementem układów hydraulicznych są filtry oleju hydraulicznego ,które zapewniają usuwanie zanieczyszczeń na określonym poziomie oraz chronią części hydrauliczne ( pompy, zawory, siłowniki itp.).

Priorytetowym zadaniem filtrów hydraulicznych jest usunięcie z cieczy zanieczyszczeń takich jak: wody, bakterii, kwasów, obcych związków chemicznych, zanieczyszczeń stałych, produktów utleniania mogących doprowadzić do uszkodzenia urządzeń.

Filtry hydrauliczne głównie znajdują zastosowanie w samochodach ciężarowych, autobusach, a także w przemyśle ciężkim, budowlanym, stoczniowym, w transporcie masowym oraz rolnictwie.

Filtr hydrauliczny w Scania Seria P P230 DC9 (Euro 5 + EEV), Filtr hydrauliczny w Scania Seria P P280 DC9 (Euro 5 + EEV), Filtr hydrauliczny w Scania Seria P P320 DC9 (Euro 5 ),  Filtr hydrauliczny w Scania Seria P P360 DC13 (Euro 5 ), Filtr hydrauliczny w Scania Seria P P400 DC13 (Euro 5 ),  Filtr hydrauliczny w Scania Seria P P480 DC13 (Euro 5 ).

Baldwin PT9374

Filtr oleju hydraulicznego w Scania Seria P230 DC9 (Euro 5 + EEV),  Filtr oleju hydraulicznego w Scania Seria P280 DC9 (Euro 5 + EEV), Filtr oleju hydraulicznego w Scania Seria P320 DC9 (Euro 5), Filtr oleju hydraulicznego w Scania Seria P360 DC13 (Euro 5), Filtr oleju hydraulicznego w Scania Seria P400 DC13 (Euro 5), Filtr oleju hydraulicznego w Scania Seria P480 DC13 (Euro 5).

Baldwin BT9318

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *